For whom the bells jingle: the difficulties of the language of texts are not someone else’s

Authors

  • Suzi Frankl Sperber Universidade Estadual de Campinas

DOI:

https://doi.org/10.11606/issn.2236-4242.v0ispep71-96

Abstract

A leitura de redações produzidas por adultos (jovens de escolarização mais avançada - na minha experiência pessoal, a partir do segundo grau) esbarra na apreensão 
repetida de determinadas marcas. Seriam “erros”.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2010-09-27

Issue

Section

Articles

How to Cite

SPERBER, Suzi Frankl. For whom the bells jingle: the difficulties of the language of texts are not someone else’s. Linha D’Água, São Paulo, n. spe, p. 71–96, 2010. DOI: 10.11606/issn.2236-4242.v0ispep71-96. Disponível em: https://www.journals.usp.br/linhadagua/article/view/62342.. Acesso em: 16 may. 2024.